I got my background at ZingerBug.com

Friday, January 7, 2011

Antara mereka yang bole jadik gila bila bertemu . (BFF)

she's ZUARNI KADIR aka WAWA . ya ya dunno how to descripe about her coz she's gila hebat . super power same like HARNIEDA MAHMOD ! both of you gila sempoi . love you babe ! you rawk yaww . ((:







she's HARNIEDA MAHMOD
Aku gembira dan happy gila stai xingat punya bila aku ngn dia ,tak dapat dinafikan dia mmg satu kepala dengan aku . apa yang ada dalam kepala otak aku xyah cakap mmg dah ada dalam kepaka otak dia. she's gila hebat ! nok aku sayang giler dekat kau ! you great ! ((:







she's SITI NURUL HUSNA . saya panggil dia kak hus . tersangat la baik umpama macam umiie saya . xtaw la nk habaq lagu mana dah . p try kawan ngn dy taw la dy mcmana . part yang aku xbole lupa time dy jaga aku demam . time tuh aku muntah atas kaki dia haha .sory sis tak sengaja .dia la yang bawak aku pergi hospital . you superb ! i love you so much ((: i really appericiate ur kindness.







she's Farhana Roslan . Tidak dapat melupakan kenangan ketika bersama di politeknik .she's pretty cute and she's love her boyfiee so much ((: hopefully korang kawen taw . i love you babe ! (:

2 comments:

  1. hehehe,,awat aku ada tang nih? hehehehe..rindu kamu babe...

    ReplyDelete
  2. haha aku xtaw ape yang aku dah buat . haha :D

    ReplyDelete